3 Ogos 2012


Sudah hampir setahun Satu Hala tidak menulis ke Malaysia Instinct ni.

Ingatkan nak bersara terus. Lepas tu tak jadi...lepas tu berminat nak menulis balik.

So...keputusan akhir ialah nak menulis...cuma tak sekerap dulu.

Tapi gaya penulisan...semangat anti Cina dan semua tu akan cuba dikekalkan dengan sebaik mungkin.

Banyak tu intro dah la kan.

So, penulisan yang pertama ini selepas cuti lama adalah berkaitan dengan minah cipan pokok bernama Abby OhBabi...bukan Abby Abadi.

Dah tengok gambar kat atas tu...

Bukan main sedap kan dia duk peluk jantan tu....bekas laki dia...diulangi..BEKAS LAKI...

Oloo..ustazah...stim ka kena peluk balik?

Itu bukan laki kau la...malu la sikit....

Mana pergi hukum hakam kau? Mana pergi kau punya 'kalau sebut nama kat sana takut nama saya tertinggal'

Mana pergi kau punya pertanyaan mengapa ramai perempuan sekarang tak suka pakai tudung?

Dasar pa nun tata punya betina. Sound orang bukan makin gagah. Bila datang time sendiri...main pulun aje.

Kalau free for all...Satu Hala pun nak set temujanji untuk peluk.

Kita kurang Islamik sikit la...peluk tak pakai apa-apa...ok tak? Takkan dengan Norman boleh dengan Satu Hala tak boleh kan...kawan-kawan Satu Hala pun ramai jugak yang nak...

Tanya orang nape tak pakai tudung konon...hakk tuiiiii!
 
Oleh: Satu Hala 

90 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

90 Komen:

Catat Ulasan

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!