9 November 2012


Seorang pelayan seksi di sebuah bandar kecil yang dulunya membuat ketenangan kepada para isteri dan kekasih seorang lelaki di sana akhirnya terganggu. Kehadirannya dianggap menghadirkan kekacauan di bandar yang dianggap tenang sebelumnya.

Seperti dipetik The Sun, Jumat (24/2/2012), pelayan sekaligus pemilik bar bernama Laura Maggi yang berusia 34 tahun mengelola kafe yang disebut Le Cafe dan menjadi pembicaraan di media-media kerana pakaiannya yang sungguh seksi ketika di barnya

tindakannya yang mengejutkan kerana membuka bar cappucino serta dapat menarik perhatian lelaki di bandar kecil Bagnolo Mella, dekat Brescia, Italia untuk datang hanya sekadar minum segelas kopi khas Italia ini.

Akibatnya, para isteri dan kekasih para lelaki di bandar itu melarang pasangan mereka datang ke sana. Konon, akibat terlalu banyak pengunjung di kafe, membuat kesesakan teruk dan kenderaan yang di parkir mencapai dua kali ganda jumlahnya.

"Ini tak dibolehkan karena kota kami dikenal sangat tenang dan terhormat. Perempuan di kota ini sungguh tak senang dengan adanya bar ini," ujar seorang warga di kota ini
inilah dia wanita tersebut..













0 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

0 Komen:

Catat Ulasan

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!

Namecheap