9 Disember 2012




Menurut Mahkota Dewa, gambar di atas melibatkan individu yang mempunyai jawatan di dalam PAS dan beliau juga adalah seorang bekas pendidik.

Kalaulah betul, pengikut- pengikut PAS di kawasan yang dimaksudkan perlu untuk menilaikan semula individu tersebut sebelum tersalah membuat pilihan. MI tak pasti dan cuma dapat pun dari rakan blogger.

Tanya orang di Klang, sekarang tengah kecoh sampai anak si dalam gambar ini mengamuk. Khabarnya itu kekasih anak sendiri?

-keris7lok
5 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

5 Komen:

  1. Tu laa...puak2 Parti Lembu lupa bahawa puak2 dorang ada kote.

    Klau xde kote xde laa benda nih berlaku.

    * Ade Serban dgn Ada kote...tak lepas dari nafsu juga

    BalasPadam
  2. Salam Bro,aku hairan juga,macam mana boleh gambar ni diambil?

    BalasPadam
  3. freemalaysiakini2 , Delivers The Latest Breaking News And No Subscription Needed...

    BalasPadam
  4. itu la.. siapa org ketiga. Bukalah mata tu, kenapa nak tutup pastu cerita macam2. Fair comment la. Senang PAS nak cantas kalau betul. haha

    BalasPadam
  5. klakar la korang ni.. kalo ye pun prokerajaan, siasat la dulu..

    ni kes pengetua rogol student kat china ni..

    http://usezworkshop.blogspot.com/2012/10/panaz-pengetua-kantoi-dengan-18-pelajar.html

    BalasPadam

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!