12 Januari 2013


Nampaknya sindrom ambil upah dan trauma takut tak dibayar mula menghantui peserta demo haram. Mereka bagaikan kucing kurap yang kelaparan setelah ada setengahnya tertipu kerana tidak mendapat upah seperti yang di janjikan. 


Kejadian pergaduhan di Kampung Baru malam tadi, klik di SINI yang mana kepala yang bawa peserta dari Pantai timur larikan duit upah mereka.

Demi nak selamatkan maruah penganjur dan maruah Anwar serta aib Mat Sabu maka SMS atau khidmat pesanan ringkas dihantar terus kepada setiap peserta yang mendaftar malam tadi.

Dalam SMS tersebut meminta agar peserta terus sahaja ke Pejabat Anwar di Tropicana dan Markas Pas Taman Melewar selewatnya jam 6 petang. Malah telah di jelaskan awal-awal bahawa jumlah yang bakal diterima peserta supaya tidak berlaku kekecohan antara peserta demo haram dan penganjur.

RM 200 untuk Peserta Luar Lembah Klang
RM 150 untuk Peserta Sekitar Lembah Klang
RM 50 untuk Pelajar yang tunjukkan kad pelajar.

Hebahan iklan dari unit komunikasi himpunan ini terpaksa dibuat kerana sambutan yang datang amat hambar di Stadium dan nisbah yang agak jauh dari jumlah bas yang disewa. Penganjur berpendapat peserta tunjuk protes untuk tidak ke Stadium Merdeka kerana merasakan diri mereka tertipu.

-gambar hiasan


2 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

2 Komen:

Catat Ulasan

Blog Serius - Serius Beb!

Dari Bilik Berita

Loading...