Portal Berita Online Paling Hot!!!!

Home » » Kecoh Di Kampung Baru Penganjur HKR112 Larikan Duit

Kecoh Di Kampung Baru Penganjur HKR112 Larikan Duit

Written By Semut Pink on 11 Januari 2013 | 8:00 PTG


Mana duit kami !
Mana janji !
Penipu !
Pembohong !

Kecoh sebentar tadi dalam sebuah restoran "tom yam" Kampung Baru oleh sekumpulan anak muda yang rambut jambul ayam.

MI ada ketika kejadian berlaku, menurut seorang pemuda yang ada dalam restoran tersebut, mereka terasa diri ditipu kerana janji nak bagi duit upah untuk dengar ceramah Ustaz Azhar Idrus rupanya hanya pembohongan kerana wakil penganjur demostrasi telah lesap bersama sejumlah wang yang sepatutnya di agihkan kepada mereka.

'kami datang dari Kelantan' itulah keluhan seorang peserta yang sudah hilang mood untuk bersama rakan yang lain. Mereka menjelaskan bahawa mereka dijanjikan sebanyak RM300 seorang tidak termasuk penginapan sebaik saja mereka tiba di lokasi ceramah Azhar Idrus. Mereka juga dijanjikan makan malam sebelum program bermula. Kini semuanya sudah lesap.

MI cuba rakamkan gambar mereka tetapi dihalang oleh beberapa orang petugas kononnya wakil pihak penganjur dan tidak mahu perkara ini dibesarkan oleh media.

Sehingga berita ini ditulis, kumpulan remaja yang kononnya datang dari Kelantan itu masih belum makan dan minum setelah seharian dalam perjalanan yang jauh. Keletihan terpancar diraut wajah mereka. Yang menyedihkan mereka tidak tahu siapa sebenarnya yang patut selesaikan masalah mereka ini.

-gambar hiasan


Share this article :

5 ulasan:

Anonymous berkata...

apa benda ni,admin...kes rompakan pun dijadikan isu politik

Anonymous berkata...

Kesian anak-anak Kelantan terpaksa buat apa saja untuk dapatkan duit nak harap kerajaan negeri hampeh pekerjaan pun takleh nak sediakan.

Anonymous berkata...

kesian betol..tulah duduk kat umah lg sedap make ike singge+petai+budu

Anonymous berkata...

gapo dia nya cerita tak tahu. dah la rampas pemain kami. tak po esok2 mu tahu lah.

Anonymous berkata...

alahai dah kat atas tu terang² die tulis gambo hiasan.. gambo hiasan la der..

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA INSTINCT - PORTAL BERITA ONLINE - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...