8 Januari 2013


Sudah hangat diperkatakan di warung kopi, di rangkaian restoran Garuda di Jakarta khasnya malah di "koran" atau forum maya Indonesia amnya bahawa Anwar Ibrahim bakal bernikah dengan gadis kacukan berdarah Cina-Belanda-Indon atau popular dengan panggilan CIBEI oleh rakyat seberang.

Gadis dalam lingkungan 28 tahun, masih anak dara dan khabarnya merupakan anak pemimpin parti politik yang agak luas juga pengaruhnya dan asalnya dari Bandung.

Menurut sumber dari parti tersebut, Anwar kerap ke Jakarta melalui Bandung dan di situlah bermula kisah cinta bersegi yang sudah masuk hampir setahun dan kesemua ahli keluarga gadis tersebut khabarnya sudah bersetuju menerima Anwar sebagai menantu.

Menurutnya lagi, hanya Nurul Izzah sahaja yang tahu perkara ini kerana beliau juga sering menemani bapanya ke Indonesia. Anak perempuan Anwar ini juga sering dilihat bersama dengan bakal ibu tirinya di sekitar Bandung dan ianya bukan rahsia lagi bagi masyarakat Bandung bila kadang-kadang Anwar juga ada bersama dengan anaknya, Nurul dan bakal madu Wan Azizah didapati makan dan membeli belah bersama.

Di kalangan warga aristokrat Bandung, gadis ini dikenali sebagai 'Darling' kerana sikapnya yang peramah dan manja dengan seluruh ahli keluarga dan keponakan beliau.

Foto di atas sudah lama berada atau berlegar dalam medium maya, samada dalam blog, portal maupun facebook. Anwar tidak pernah nafikan itu gambar palsu dan tidak pernah melatah bila gambar tersebut selalu muncul di mana-mana media maya. 

Apakah kerana Anwar mabuk cinta ?
Apakah kerana ingin sampaikan hajat pada Wan Azizah ?
Apakah kerana Anwar takut hajat cinta tak kesampaian ?

MI bakal bongkar kisah cinta rentas benua ini dan akan pamirkan gambar-gambar manja Darling dan Anwar di sekitar Bandung dan beberapa tempat rehat yang beriklim sejuk di Indonesia.

Bersediakah Wan Azizah menerima madu seperti isteri pemimpin pakatan haram yang lain?
Bersediakan Wan Azizah menerima anak tiri seperti "anak samsidar" ?

Tunggu....


40 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

40 Komen:

  1. sudah2 la menfitnah tu..igtla Allah bila menyampaikn sesuatu..

    BalasPadam
  2. rosmah berpelukan dgn chong wei..adakah najib bakal mnjadi madu atau menduda?

    BalasPadam
    Balasan
    1. klu anujobo semua x caya..dia x berani bersumpah pn korang pcaya alasan dia..semua org islam takut nk bersumpah klu benda tu dia buat..lainlh klu org murtad..xleh fikir ke..dlm parlimen leh lak angkat sumpah..jd wakil rkyat..mangkut hayun pnya org..hati ddk ttutup..hitam..syaitan.

      Padam
  3. Aku ingat tulisan macam ini tak kan dapat contract sebesar kak jat atau kak ropiah. I think you need another avenue to get deals like kak jat and kak ropiah.

    BalasPadam
  4. biaq pi kat dia la nak kawen dua ka tiga ka... hang kalut kot mana... bodo sungguh... bukan wat benda salah pon... limit 4 weh...

    BalasPadam
  5. Kahkahkah, ni saja ke beritanya...???

    BalasPadam
  6. Org takde otak menulis

    BalasPadam
  7. artikel dari blogger umno yg memang bodoh

    BalasPadam
  8. Ape kes.. photoshop edit.. kepala besar badan kecik... photoshop standard org baru nak blaja

    BalasPadam
  9. pencacai tahap sengal & berpuaka. pergi jahanam sama cerita fitnah ko ni....

    BalasPadam
  10. waa hua hua...kau kalau nak buat superimpose ke atau photoshop ke, belajarlah ngan aku bahlol...kau buat malu UMNO je buat kerja tak kemas ni. Mata tu boleh adjust lagi tu (shading la sikit) taklah terbeliak macam orang terkejut tengok kuntilanak...ahak2...

    Betullah amenoworld kata ..."bodoh nak mampos!"
    waa hua hua

    BalasPadam
  11. artikal bodo memang sesuai untuk org org hodo jek,tak caya tanya mahathir

    BalasPadam
  12. //Isu apebenda lah kao nak bangkit kan nie umngok? Bangang betol.. Kes nak kawen? Bukan berzina dalam kereta tu pown.. Kalau betol dia nak kawen pown,dah kenapa? Dia nak kawen pakai duit BR1M ke? kah kah kah.. Aku rasa isu nie nak masuk TV3suku pown tak lepas

    BalasPadam
  13. lau dia nk khwin 4 pon ape mslh lu bro?

    BalasPadam
  14. Mengapa pencebok Anwar Ibrahim marah dengan artikle ini? Ini bukan Anwar dengan China Doll, kalau kamu semua setuju dia kawin lagi, Aminkan sahajalah. Buta tuli betul pencebok Anwar dan Nik Aziz ni...

    BalasPadam
  15. Saiful la, pastu china doll pulak, esok kambing, lusa kubis, keemonn la. Kalau betul pun, apa msalahnya??

    BalasPadam
  16. kahkahkah...cerita panas konon... Bung Moktar kawin ngan artis takda masalah pon...

    BalasPadam
  17. bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  18. Alah kak jijah pasti restu punya, . .Boleh selamatkan anwar dari jumpa china doll lagi

    BalasPadam
  19. Dulu dah hampir bercerai angkara shamsidar. Skrg anwar nak kawen lain. Sure perang besar kat rumah nanti

    BalasPadam
  20. Dulu dgn wan Azizah kahwin lari kat thailand. Skrg pun nak kahwin lari kat Indon pulak. Hebat bang Nuar kita ni kan. Kudaku lari kencang. . .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa sokong lu bri. Kuda ku lari kencang ,kote ku naik tegang.

      Padam
  21. halamak aih...bila kena batang idung anwar al-murtad tuh smua cai2 PR pakat tegedik-gedik dok nafi..korang tunggu je lah x lama ada la gambor2 cewek jalang indon ngan bapak anwar murtad malaya tuh....

    BalasPadam
  22. Selera ANUwar neh byk pada yg sepet2 ye...jijah, china doll ..ye hok neh cibai doll....

    Yg dok terjuntai2 tuh kuat lagi wlpon dah TUA...

    BalasPadam
  23. nak tergelak aku membaca engkorang punya komen, alahailah apa nak jadi, kalau anuar bakal berkahwin dengan pompn indon ok lah tu, daripada dia asyik menghentam kerajaan punya wakakkkkkak

    BalasPadam
  24. azizah dan menopouse kot......

    BalasPadam
  25. kalau nuar jubor bini bini pencacai pencacai ni pun .... tak pa tak pa..Anuar baik..
    kalau Nuar sondol bontot pencacai ni pun tak apa tak apa,, sedap..
    Maklumlah tengah suka dan sedang khayal..
    tak pa semua..

    Ini bukan soal hak dia nak berbini banyak, ini bukan soal tak apa tak apa itu hak dia, ini soal dia berangan nak jadi pemimpin Negara, kalau dah morally pun dah tak senonoh, macamana nak jadi pemimpin.. lainlah kalau dia nak memerintah Indonesia... gi mampossslah dia,, ini dah lah kelaku tak senonoh, moral hodoh, putar alam, kaki kelentong, penipu dan macam macam la.. ni yg korang nak harap pemimpin negara dan anda nak sokong? apa punya otak udang la korang.. kalau tak suka kat UMNO pun carilah pemimpin lain yang nak ditonjolkan,, ini bermakna mamposs anuar mampoos lah korang semua ... bercakap asyik asyik Islam, tapi pemimpin bermoral buruk juga yg korang nak sokong .. ptuuiihhhh

    BalasPadam
  26. Ninja :

    Lawak la macai macam ko.. haha

    Bab moral apa yang ko cuba cakapkan neh?

    Cerita di Port Dicson?

    @ hadiah kereta dari menteri lelaki kepada penyanyi lelaki kesayangan? haha

    lawak la macai. kalau macam neh korang punya sumber idea, better gi mampus la macai.

    Writer :

    Pendapat aku, kalau benda neh masuk paper = koran indonesia, awat tak tunjuk bukti? Sembang kedai kopi di indonesia pun blogger malaysia boleh dengar? Besar nak mampos telinga ko ek. Signal jauh tue.

    Kalau pun benda di atas neh benar sekalipun, sekali lagi aku nak tanya, what's your problem? Sekarang samada pemimpin boleh kahwin atau pun tidak menjadi urusan kita pula ke?

    BalasPadam
  27. PENYOKONG2 ANWAR YG BANGANG......

    BalasPadam
  28. merepek je...cerita kedai kopi pun dijadikan bahan cerita....

    BalasPadam
  29. nak sound pemimpin org..nuuuhh tngok pemimpin ko pun same..lg terok adalah..100 % dah jadi perompak negara..xde sorang pun yg suci dah pun..semua sama..pnah tlibat ngn skandal, d tuduh songlap duit rakyat,punya bnyk aset d luar ngara (pakai duit rakyat le tuh), buat baik ngn rakyat time nak pilihanraya jek (br1m)....satu pun tarak yg boleh pakai...ptttuuiiiiiihhhhhhhh....

    BalasPadam
  30. Balik-balik pemimpin umno songlap duit rakyat, perompak negara..wei mangkok pkr..tunjuk bukti...berapa duit yg kena songlap..apa yang kena rompak...ada laporan polis ke...kang aku kata bodoh bengap kalian marah tapi memang pon kalian lebih bodoh dari lembu.

    BalasPadam
  31. Itu anuwat mau bikin benda halal apa ada hal maa? kurang2 nikah bukan kongkek pompuan lain mcm chua soi sex...

    Wa mau adjust itu hot mature @ puma Teresa Kok @ Teresa Cock...mau kasi servis dia punya lobang kaw2 itu hari masa DAP punya function wa dapat raba dia!

    BalasPadam
  32. Cakap apa pun tak guna. Anwar tetap salah!! Mengapa Mat sabu tak tarik balik 'fitnahnya' pada Anwar Al Juburin. Anwar buka kilang kunyit!
    Wan Jijah pun dah tak larat. Kilang kunyit punya fasal dari dulu dia bermadu...

    BalasPadam
  33. macamane la aku boleh terbaca blog sampah ni???? cerita semua tentang aib orang.... adoiiiiiiiii!!!!!!! banyak dosa kau ni admin.... banyak duit haram yang ko dpt.

    BalasPadam
  34. Wei macai PKR.
    Ko ingt dorang ni suke ke nk wat semua ni aklo x sbb nk sedarkan org mcm korang ni?
    Tgk berapa bnyk aniaya anwar n geng buat kat msia ni.
    Hassan Ali kene pecat, angkara siapa?
    Yg paling sedih, kalimah Allah pon die gadai semata mata nk undi puak kristian.yg korg ni sibuk cter psl agama la hadis la..g wat solat hajat, istikarah.ni semua Allah nk tnjk kat kita rupa sebenar anwar.x reti2 lg ke wahai melayu..semoga korang ni diberi hidayah..

    BalasPadam
  35. along..
    xada masalahnya dia bt benda2 maksiat.......dia tanggung sendiri la depan Allah nanti...cuma kita tak mau kotorkan bumi tercinta ini dengan menerimanya sebagai PM......dia tak layak kalau macam ni........awat hang nak org yg moral tahap rendah mcm dia perintah Malaysia ka........mintak simpang malaikat woiii

    BalasPadam
  36. Hoi Macai PKR pergi jahanam dengan kau punya LGBT, jadi barua DAP tak ada harga diri, agaknya kau nie bukan orang melayu, orang kampuchea agaknya kah kah kah...........

    BalasPadam
  37. 5 tahun perintah selangor apa jadi??? habuk pun tarak..........pergi jahanam kau laknatullah Pencacai PKR si Barua DAP......

    BalasPadam
  38. Macam bersih la sangat Pencacai PKR nie, dia sebenar nya bukan bangsa Melayu yang kononnya bercakap macam orang melayu, abaikan komennya,Hidup Islam, Hidup Melayu, Hidup UMNO, hidup Barisan Nasional!!!!!!!!!!!!!We are MIB, Melayu, Islam & Beraja....

    BalasPadam

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!