4 Februari 2013


Rupanya skandal Mat Sabu dengan Normah yang tertangkap di Hotel Perdana tidak terhenti setakat itu. Masih ada lagi cerita panas dan sensasi tentang perbuatan Mat Sabu dan skandalnya yang belum didedahkan.

Terbaru anak kepada si Normah yang lebih dikenali sebagai Boboi tak tertahan menanggung malu dan benci yang amat kepada perlakuan Mat Sabu yang menjijikkan.

Memang benar, Mat Sabu terlepas dari dari tindakan undang-undang. Namun hakikatnya beliau sedang berdepan dengan satu situasi yang amat berat memandangkan anak Normah bila-bila masa sahaja akan mendedahkan perihal beliau dengan ibunya sepanjang ketiadaan ayahnya. Mat Sabu memang jenis manusia yang tikam kawan dari belakang. 


Sebenarnya Mat Sabu tidak asing lagi kalau bertandang ke rumah Normah. Dibuatnya macam rumah sendiri...bukan rumah saja, isteri kawan tu pun dibuat macam isteri sendiri. Jahanam sungguh Mat Sabu. 

Anak Normah dikatakan bengang apabila Mat Sabu sering datang ke rumahnya. Tambah bengang lagi apabila dia kerap terserempak dengan Mat Sabu yang baru keluar dari bilik ibunya. Beliau hampir menumbuk Mat Sabu kerana tak sabar lagi dan menjadikan ibunya mangsa nafsu serakahnya. Tindakannya itu ditahan dan disabarkan oleh ibunya. Menurutnya, bukan sekali beliau terserempak Mat Sabu keluar masuk bilik ibunya sesuka hati, malah banyak kali si jantan sundal ini berbuat demikian.

Boboi juga sering terlihat kereta Mat Sabu yang diletakkan di belakang rumah ketika ayahnya tiada. Kenapa perlu disembunyikan keretanya kalau betul tujuannya untuk berceramah atas nama parti? Dan kenapa datang setiap kali ayahnya tiada? Jujurkah Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden parti Islam? Tapi sebagai seorang anak yang dah dewasa dan sering terserempak kelibat jantan sundal keluar masuk rumahnya semahunya, dia sudah dapat mengagak apa yang dilakukan oleh Mat Sabu. Ini ditambah pulak dengan 'phone sex' antara mereka yang tersebar meluas.

Patutlah baru-baru ini Mat Sabu mengumumkan yang beliau tidak akan bertanding dalam PRU13. Rupa-rupanya beliau takut dengan si Boboi yang akan mendedahkan rahsia besarnya. Hendak diapa-apakan budak ni, anak kepada kekasih gelap, kalau dibiarkan dia yang akan mampus. Sekarang ini Mat Sabu hanya mengambil pendekatan tunggu dan lihat...iaitu tunggu saat beliau akan dijatuhkan dan melihat orang lain yang akan mengambil jawatannya.

Tapi yang pasti, dendam si Boboi belum berakhir. Dia geram sangat dengan Mat Sabu. Masa dan saatnya akan tiba untuknya memberitahu dunia siapa sebenarnya Mat Sabu. "Mat Sabu ingat sikit...jangan kau fikir dahi kau yang jendul dan perut kau yang buncit, aku takut nak dedahkan rahsia kau. Bagaimana kau rosakkan kami sekeluarga, macam itu jugalah aku akan hancurkan kau" katanya kepada teman rapat penulis yang sememangnya amat mengenali si Boboi.

Nantikan cerita benar dan panas Mat Sabu yang akan didedahkan sendiri oleh anak skandalnya.

Penulis...itulah jangan ingat kita berketayap 24 jam kita termasuk dalam golongan maksum, walaupun Nik Aziz mampu menjanjikan syurga dan ampunkan dosa. Syurga dan keampunan dosa itu kerja Allah bukan kerja manusia.

**boboi bukan nama sebenar
** kisah ngeri berahi ini MI perolehi dari sumber dan insya Allah sumber akan ceritakan kisah selanjutnya
7 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

7 Komen:

Catat Ulasan

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!