Ahad, 10 Februari 2013

Andrew Mendoza


Andrew Mendoza (29) dari Danavang, Texas, menunggu kekasihnya menelefon pada satu malam. Mendoza berbicara dalam hatinya jika si wanita tidak menelefon dirinya, maka ia akan pergi ke sebelah dan ‘bermain’ dengan kuda tetangga.
Dan ternyata kekasihnya tak menelefonnya hingga pukul 23.00 waktu setempat.
Seperti dipetik Huffington Post, Rabu (8/2/2013), Mendoza akhirnya menuju kandang kuda jirannya. Semasa ia berjalan menuju pagar, si kuda mendekatinya. Mendoza melampiaskan nafsunya dengan si kuda sekitar 5-10 minit. Mendoza berfikir si kuda menikmatinya kerana diam saja apabila ia beraksi.
“Saya berusaha membuat kuda itu mempunyai anak. Saya berfikir saya boleh mempunyai bayi dari kuda. Saya tidak bohong, saya berhubungan seks dengan kuda, “ujar Mendoza dalam satu dokumen yang ditandatanganinya.
Mendoza, mengaku bersalah atas sikapnya yang cabul serta pelanggaran jenayah yang dilakukannya, seperti dilaporkan Smoking Gun. Akibat perbuatannya, Mendoza menghabiskan masa empat bulan di penjara.

0 Komen:

Artikel Popular:

emoticonx ({ emoRange: "# comments p, div.emoWrap", putEmoAbove: 'iframe # comment-editor', topText: "Click to see the code!" emoMessage: "To insert an emoticon you must added at least one space before the code." });

Gadjet Terkini

KOleksi KArtun POlitik

MyNewsHub

Blog Serius - Serius Beb!

Loading...

Dari Bilik Berita:

Loading...