26 Mac 2013



Entah benar entah tidak. Sedikit petikan artikel ini untuk anda tatapi :

Saya ingin memberikan peringataan kepada Abby Abadi bahawa saya tahu apa yang berlaku di London baru-baru ini dan dengan siapa Abby ke sana.Siapa VVIP yang menaja segala perbelanjaan.Abby ke London yang pada mulanya hanya berbekalkan satu beg tetapi pulangnya ke Malaysia dengan enam beg dan beg-begnya dibawa oleh private jet balik ke Malaysia.Dan apa kerja yang Abby lakukan hingga dapat bayaran RM50,000 selama seminggu?Takkan menyanyi ataupun berceramah di London hingga dapat bayaran sedemikan besar jumlahnya.
Ini peringatan kepada Abby,Jika beliau tidak menghentikan keceluparannya mempermainkan agama,mengadu domba serta memberikan tafsiran agama yang bukan-bukan,saya akan menelanjangi satu persatu topeng-topeng munafik yang sedang dipakai oleh Abby ketika ini.
Kita tidak mahu mendedahkan pada setiap persembahan pentas sebelum ini beliau sering sebilik dengan teman lelakinya malah sering meminta penganjur menyediakan bilik bersebelahan bila mereka ada pertunjukan pentas secara bersama tetapi kita juga ngin tahu wang siapa sebanyak RM20,000 yang Abby minta bagi menjayakan majlis harijadi anaknya.Tidak cukup RM50,000 di London!Rumah Kedai di Taman Melawati itu pun kita tahu datang daripada siapa?Jangan berselindung di sebalik penjualan jubah sedangkan hakikat sebenar ada yang tahu puncanya.
Ini juga akan didedahkan sekiranya Abby tidak bertaubat dan meminta maaf kepada rakan-rakan yang beliau kafir serta sesatkan selama ini.Jangan tunjuk baik sangat Abby!Jangan selak kain orang lain kalau kain sendiri koyak rabak!Jangan satu jari menuding kepada orang lain sembilan jari lagi menuding ke diri sendiri..!

abby abadiNamun Abby Abadi menerusi laman Twitternya menyatakan pertuduhan tersebut adalah fitnah semata-mata. Malah Abby sanggup memjawab tuduhan itu tetapi dengan syarat-syarat yang tertentu.
abby abadiMI : Abby Abadi menjawab atau mengelak ?
6 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

6 Komen:

  1. Biasalah Abby Abadi tu. Ayat biasa, ini semua fitnah. Hehe.

    BalasPadam
  2. bukan ke fitnah ni mainan mu Abby..masa jadi pelakon tak pandai buat fitnah, bila masuk Pas terus pandai memfitnah..

    BalasPadam
  3. pada aku pada sesiapa yg normal yg dah tgk video anwar menutuh amoi dan gambar anwar raba totey tapi masih sokong anwar dan pakatan rakyat, samada org tu bahalol atau biol, tu jee.

    BalasPadam
  4. xkan slamanya kau abadi kt dunia ni abby.... esok skali kena buku dgn ruas....bru kau tau msa tu nasib kau cmne..... :)

    BalasPadam
  5. Elok la kalo dah bertaubat.... Tapi x kan mesti nak kutuk org kalo dah taubat

    BalasPadam
  6. Abby ..pedulikan macai2 UMNO ...diorang cuma parti kecil dan minoriti sekarang....

    BalasPadam

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!