7 Mac 2013

Penahanan seorang anggota polis yang terlibat membekalkan maklumat sulit kepada pengganas sulu masih dinafikan oleh pihak PDRM. 


Jawapan yang diberikan setakat ini adalah: "Sebarang perkembangan terkini berhubung kejadian di Lahad Datu akan kami maklumkan dari semasa ke semasa. Diharapkan saudara tidak mudah mempercayai khabar yang tidak diketahui sumbernya. Terima kasih."

Walau bagaimanapun, anggota polis yang dipercayai menjadi pengkhianat ialah Kpl/D Hasan Basri.

Menurut maklumat, musuh dalam selimut ini berada dalam tahanan pihak berkuasa untuk siasatan lanjut.

[Sumber]


-sentiasapanas-
9 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

9 Komen:

  1. kalau betul ...........bunuh je......tak kira lah sapa dia

    BalasPadam
  2. Hahaha...nama dia hasan basri...yg komen nie pon nama hassan ada kah anda nie hasan yg sama?? Hahah...


    BalasPadam
  3. Jgn bt tuduhan melulu..korg tau ke cmne tugas SB ni (special branch)??????
    Tugas sorg anggota SB ni dia kena duduk dlm group tu..Sejarah dh bukti kn tewas nya Komunis Malaya sbb SB polis bjaya masuk dlm group komunis tu..

    BalasPadam
  4. Tggu polis siasat dulu.. blm tentu dia salah..

    BalasPadam
  5. Tol do,tgas SB tu berat.Kalau ko ditgaskan jdi SB pasti pikir250 kali do.kadang2 ko kena menyamar jdi org kurang sioman mkim 1bln.x blik umah ke,dlm masa 2,ko xblh blik mah jpa anak bini ko,2 pun kalau ko ada anak bini,cam aku.Jgan ckp mudah je.buat,rasa,terima,galasdulu baru tahu.

    BalasPadam
  6. Jdi org gla ke apa ke smua tu x perlu le nak dcrtakan pda phak awm. ...ni kmu dah bukak ckit kerahsian mgenai tgs2 angta (D)....ckup skdar brpkyan awm x perlu nak kupas smuanya dmana kmua punya kerahsiaan sbgai angota sptri mana yg dktakan olh sinmex ladeng

    BalasPadam
  7. Jdi gla ka jdi juling mta ka x perlu le nak ddedahkn pda phak awm..dmana kerahsaan ko org kalau bnar ko org sbgai angta.,kalau (d) zman kmins mmg aku prcya pgerakn angta ni sukar djejak dn pyah nk dnilai Dan dhidu phak musuh. .tpi zman ni klbat msuk dgn beg silang gya pn phak awm atau musuh dah dpat bau..cuba anda fkir dmana kerahsiaan angta zmn la ni..ni adlah crta bnar 3 thun yg lalu aku mnum dkdai mamak aku npak kayu api jdi aku trlalu hampi duduk dgn dia. .kalaulah yg dblakang tu pnjenayah rentap bwak lari mcm mana.,dmana cri2 keselamatan atau nak mnunjuk2...kalau zman 70 han ke bwah sbut je polis ke tntra org dh hlang la ni arina 2000 awm x gntar undang2 tdak mgenali sapa kamu. ...

    BalasPadam
  8. Btul ke 250 x hehehe mcm x lojik je

    BalasPadam

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!