8 April 2013




Semakin hari semakin parah...semakin hilang arah dan setiap kata-katanya lebih terarah kepada perpecahan kepada orang Islam...menuduh dan membenci sesam Islam.  

Nik Aziz tokoh yang disanjungi dalam Pas, kini dihujung hayatnya Allah dedahkan siapakah beliau sebenar. Seorang Tok Guru yang gemar membogelkan dirinya dengan isu-isu Islam dan lemah dengan desakan rakan kafirnya sendiri (Dap). 

Benarlah seperti kata orang-orang Pas Kelantan, Nik Aziz lebih baik diam daripada berkata-kata. Kerana kata-kata Nik Aziz banyak mengundang masalah daripada kebaikan, dan pemimpin Pas yang lain sudah penat untuk menangkis segala pertanyaan yang ditimbulkan oleh beliau. 

Nik Aziz sama dengan Anwar sukakan kontroversi. Dan tabiat ini dibawa dari muda sampai ke tua. Antara kontroversi dan ungkapan sesat beliau ialah:

1. Dalam satu ceramahnya di Jeli, beliau sanggup mengaitkan Nabi SAW dalam arena politik "Puak ni (Umno) kalau Nabi Muhammad (SAW) hidup balik, dia lawan" katanya. Nik Aziz kerap mengaitkan Nabi dengan Umno untuk menunjukkan kononnya betapa jahatnya Umno. Apakah perbuatan sumbang sebahagian besar pemimpin Pas yang merupakan kaki zina termasuk Nik Aziz itu benar-benar menurut Islam.

2. Nik Aziz rupanya sang pencatat pahala dan dosa, cuba mengambilalih peranan malaikat. Ini kerana beliau mengatakan solat orang Umno tak dapat pahala. Bagaimana pula dengan solat Adun Selising, Adun Semerak dan Adun Perupok serta Mat Sabu yang gila seks dengan bini orang? Nasib baik bini Nik Aziz dah tua, kalau tidak dah lama Mat Sabu balun. Nik Aziz lupa ke pahala dan dosa adalah urusan Allah.


3. Umno mendirikan masjid bukan sebab Islam. Jadi masjid yang ada di Kelantan yang didirikan oleh Umno, siapa yang pergi bersembahyang di sana? Orang kafirkah mereka? Apa pula pandangan tua keparat ini apabila terhegeh-hegeh merasmikan tokong buddha? Berapa banyak Nik Aziz dapat daripada duit tabung tokong buddha.

4. Nik Aziz dengan bangga bersedia pada bila-bila masa pun untuk menerima undangan dan tawaran SYAITAN untuk memusnahakan Umno. Jadi 'syaitan' yang dimaksudkan itu ialah Dap dan PKR yang memang jelas mempermainkan Islam. Denga kerjasama dua-dua syaitan ini Nik Aziz mengharapkan tugasnya akan menjadi mudah untuk menjadi pemimpin ulung. BOO LA WEI

5. Nik Aziz sentiasa membayangkan Umno kononnya akan sanggup menghina Nabi SAW dalam usaha mengekalkan kedudukan. Namun jika masalah berlaku ke atasnya, beliau akan mengaitkan peribadi Rasulullah dengan dirinya. Perbandingan antara langit dan bumi tidak lagi sesuai menggambarkan peribadinya dengan Nabi. Yang sesuai ialah antara syurga (Nabi) dan neraka (Nik Aziz). 

6. Solat orang Pas terutamanya solat hajat beramai-ramai adalah wayang belaka. Solat hajat dan mendoakan kehancuran sesama Islam merupakan mainan Pas agar dilihat lebih cerdik agama bila mana terdesak. Meminjam kata-kata rakan blog, Nik Aziz lebih hina daripada Ayah Pin.


7. Nik Aziz memuja Lee Kuan Yew berlebih-lebihan dengan mengatakan Lee lebih baik daripada pemimpin Umno kerana Lee menyuruh Melayu Singapura agar tidak terlalu patuh kepada Islam. Pemimpin Islam tapi setuju agar orang Islam jangan terlalu patuh, macam mana ni? Patutlah Nik Aziz dengan senang hati merelakan Adun Pas 'berjubur' dengan bini orang. Nik Aziz pun ada rasa teringin bermanja dengan bini orang, apakan daya badan dah tua tinggal tunggu masa nak mati aje, kalau dihenjutkan juga bahtera tu, mau patah seribu dibuatnya.

8. Nik Aziz cuba mengaku dirinya sebagai Tuhan. Syurga dan neraka adalah dibawah urusan beliau. Sesiapa saja yang menyokong Pas termasuk kafir laknat akan masuk syurga.

9. Menolak undangan ke majlis yang rumah mereka menggantung gambar manusia. Tapi akhirnya gambar beliau sendiri terpampang ditepi jalan.


10. Guru-guru pondok dinasihatkan sesama sendiri agar sentiasa mengawasi Nik Aziz. Antara nasihatnya "mu tengok molek sikit ajis ni, dia kuat berpolitik dan tak sempat mengaji dengan mendalam. Pengikut dia ramai dan kalau dia sesat maka sesatlah semua yang memujanya sebagai tok guru".
47 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

47 Komen:

  1. agak agak la nk hina tok guru pon..demo alim sgt ko??

    BalasPadam
  2. nik ajij ni gilo kuasa.

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum admin.. nak tanya, admin ada dalil atau bukti tak yang TNG sesat? saya tgh mencari keadilan..

    BalasPadam
  4. Nik Aziz bangsat. Sesat lagi menyesatkan.

    BalasPadam
  5. sampai begini org umno bt cerita.. nk jatuhkan nik aziz.. mohon bertaubat yea

    BalasPadam
  6. Yaallh smpai gni skali ftnah kpda ulama.lau btol la owg yg buat crita ni buatlah debat live biar smua ley tgk siapa benar tntg hkum agama

    BalasPadam
  7. Nik Aziz atau Nik "Najis"??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Astaghfirullah.. Mengucap..

      Padam
  8. pas nie ingat diorg bleh ad kuasa kalau geng pkr ngn dap.. padahal dpt dpebodohkn lg bodo bgitu je.. contohnye si nizar ex MB perak tuhh..last2 gile kuasa..

    BalasPadam
  9. MCA pun dr dulo bkan sumbang byk pon kt BN... sume cina pangkah DAP je.. naseb baik UMNO masih kuat.. harap2 jgn jd cm PAS la plak geng sekutu gila kuasa tak cintakan negara

    BalasPadam
  10. ADMIN nie berat sebelah...ADMIN x boleh nk fikir dengn bijak tentng politk..Admin telh menghina SEORANG ULAMAK ..Admin sama macm orng UMNO YG KUAT FITNAH SANA SINI....

    BalasPadam
  11. umno dan fitnah berpisah tiada.

    BalasPadam
  12. Tuan guru "Shit" nik ajik Laknatullah..

    BalasPadam
  13. Nak tudoh wat live2 la..jgn wat andaian sendiri..memfitnah lg teruk dr membununh..
    Ya allah...
    Xelok tuduh bukan2
    kalau betul la admin ni nak bentangkan fakta.
    Bukti kan!
    Tunjuk kat sume org saye cabar
    wat live..xpayah la nk masuk youtube ke ape ke nk tgkp gmbr ke..tu sume boleh edit...saye nk admin wat live kalau berani..saye cabar..berani kerana benar takut kerana salah..
    Saye cabar wat live....ade brani!!??

    BalasPadam
  14. admin ne kt blog je braani...tu la .....time kecik2 di suruh mengaji x nk....kan da jadi najis babi x da akal jadi konkang kt tepi longkng...x yah la nk putarbelit knyataan..admin ne sembayang 1 waktu pun x lepas...go to jugle play with babi2...wt blog biar babi2 je yg baca..

    BalasPadam
  15. wah bijak berkata kalian semua , tidak sedar kah anda pengikut2 PAS sering kali membuka aib UMNO , baru bentang sikit da kecoh ,kowang menghina , memfitnah xape pula , baru 10 perkara da melenting cepat , fikir positif , kalau pengikut lain boley bentangkan dalil kenape tidak UMNO ,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Say No to be end4/29/2013 06:17:00 PTG

      Kalau setakat bg dalil palsu, politik lucah utk fitnah dn jatuhkan ulama apa kes? Oi pompuan (atau betina) bukak la sikit kepala hotak tu jgn dok balut dgn taik. Tengok pemimpin umno kau tu mana yg islamnya, mmg sah syaitan yg di kenali. Baca sejarah, kaji selidik dulu jgn main digest je berita media yg mmg umno punya. Kali ni umno /bn akan hancur!!

      Padam
  16. senang sahaja nk buat dosa! dgn buat cerita begini..

    BalasPadam
  17. biase la tu penyokong pas.. sekali bukak aib diorg melenting.. yg diorg tu dlm setiap ceramah msti selit aib umno.. umno diam je.. hahaha

    BalasPadam
  18. Memang dah sikap orang BN ni suka bt certadan fitnah...insyaAllah x sempt mati dah ada pembalasan

    BalasPadam
  19. otak segelintir PAS tak betol nie ... cpt melatah.. pikir dulo sblom ckp.. PAS lagi trok memfitnah saudara sesama islam.. tak abes ingat diorang tu mcm bersih dr dosa.. kutuk umno tak dosa plak, umno buat ape2 dosa plak.. mcm la agama islam nie milik diorg..

    BalasPadam
  20. umngok bodoh.... tau fitnah jer... fitnah pastu porno,,,,tadak idea lain ka??? kes altantuya pon xabis lagi...??? mana najib?? dasar umporna macai.......pi mampuih la senang!!!

    BalasPadam
  21. x takut keno panoh ko petir ko admin?..pujo najib, fitnah ulamak..

    BalasPadam
  22. megucap banyak2 istifar banyak2.....buka mata hati
    berlapang dada.....jangan hina ulamak.bandingkan cara hidup mereka antara pemimpin bn dan pas.saya tak pernah tengok najib jadi iman solat fardu atau sunat...imam tari menari adalah..

    BalasPadam
  23. Biarlah sama2 kita fikirkan apa yang terlihat dan terzahir itu datangnya dari allah swt. Kalau kita lihat baik buatlah tauladan dan jika lihat tak baik buatlah sempadan. Kita diberikan akal oleh allah swt untuk menilai yg mana baik dan yg mana buruk. Ada kalanya allah swt turunkan kifarah untuk seseorang supaya ianya sedar dan bertaubat. Tapi masih juga ada yg tak sedar dan tak sempat nak bertaubat lalu allah swt berikan kematian buatnya kerana dgn kematian ini lebih baik bagi dan allah maha mengetahuinya. Tahun 1978 pas keluar dari gabungan bersama umno sebabnya hanya hj hadi, nik aziz dan beberapa pemimpin pas dan umno yg tahu sebab dan musababnya. Tetapi pas canangksn yg umno buangnya dari gabongan tersebut. CARILAH KEBENARAN YG HAKIKI KENAPA PAS KELUAR DARI GABONGAN TERSEBUT. JANGAN PERCAYA ATAS APA YANG DISAMPAIKAN DSEBELUM MENCARIKAN KEBENARANYA. DARIPADA PEMIMPIN2 INI TERSEMBUNYI AKAN KEBENARANYA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salute yg boleh komen macam ni ..Rasulullah dihina oleh yahudi buta tetapi tetap beri makan kpd insan tersebut.. Xperlu nk marah kpd org yg hina/maki/kutuk kita.. Doakan smoga mereka lembut hati untuk berbuat kebaikan.. Agar kita kita tdk sama dpt dosa.. Peringatn bersama..

      Padam
  24. weh fuck,kau cakap ikut sedap mulut kau je sume org boleh buat...org yg kau hina ni ULAMAK la sial..diiktiraf bukan je dlm malaysia..dia ada kuasa keluarkan fatwa bagai..kau ckp org macam ni sesat???bodoh punya admin...semua benda yang kau cakap tu hanaylah BAYANGAN kau..ada ke bukti dosa2 nik aziz yg kononnya kau ckp tu??kau nak tau dosa yg jelas?bini gemok najib kau tu ada pakai tudung???bukak aurat tu dosa ke tak??bodoh,setiap kata2 kau,kalaulah ada org kat luar percaya,kau bygkan la dosa kau byk mcm mana...kita ni biar x pandai,asal jgn bajet pandai la fuck

    BalasPadam
  25. Sekiranya tulisan ini dgn niat jahat maka Semoga kesesatan kembali kepada penulisnya.

    BalasPadam
  26. nikah dikatakan islam ?gadoh la lagi :D

    BalasPadam
  27. orang pas , kenapa perlu bergabung dengan DAP ?

    BalasPadam
  28. Nik aziz cuma seorg ustaz. Pngikut2nya yg taksub meletakkan bliau sbg ulama. Fikir2 lah wahai sahabat segala ucapan n percakapan bliau...

    BalasPadam
  29. semua org tk lri dri buat kjhat jga..
    ulama-ulama jga..
    tp ulama tahu ka siapa dpt dosa siapa dapat pahala...
    smua tu krja allah,
    klo thu tue ulama tak pya main politik, ajar je rkyat agama..
    snang...
    klo ble sy nk tnya..
    klo umno nak smyng apa niat spya dpt phla?
    bnyk org nak tahu..
    smua nk dpt phla...
    blum lg sy dgr umno tak suruh org smyg,puasa,ble khwin sjnis...

    bkn nk sokong mna2..
    tp kmi sgbai rkyt prlu thu..
    mcm mna Nik Aziz boleh tahu s'sorang itu dpt dosa tau phla?

    BN pn islam Pas pn islam..
    jd bkn ka ini dikatakan zaman kehancuran umat?
    jd knp hrus bgni...??
    spa y nk jwb smua nie?

    pkir2kan la Ustaz Nik Aziz..
    xpyah main politik lgi aman la...

    BalasPadam
  30. bodoh punya admin..barua

    BalasPadam
  31. menghina ulama' adalah berdosa besar..jika dia masih hidup wajib minta maaf..

    BalasPadam
  32. Ok lah..owg amno x dpt pahala sbb bnyak melaksanakan undg2 n prkra yg cenderung ke arah maksiat!!! Jd spe yg mgikutinye adlh sme dosanye sprti owg yg mlaksaknnye!!! Contoh bpe byk pogrm yg melalaikn, mendedah aurat, n mcm2 lg yg boleh mnyebbkn dosa!!! PAHAM X KAT SITU?? LIN KALI PHAM BTUL2 PE MKSUD YG HNDK DISAMPAIKN..DENGAR DAN SELIDIK BTUL2 SUMBER YG DISAmpaikn..

    BalasPadam
  33. Sya orang kelantan..sy thu n kenal tuan guru..anda semua ni pnh knal ke dgn mendalam tuan guru ni??? Ape yg dia buat seharian??? Tahu sangat kee??????? So klu x thu dgn mendalm,x bpe kenal, duduk diam2 k!!!!!!! Tkut mudah2 jek dpt dosa percuma..igt nk hapuskn dosa tu ko sendri yg kne menghadap owg yg ko tuduh..hemm. Agk2 sempt ke nti nk berjmpe mntk maaf???? Fikir2 lah baik2 wahai semua umat islam..

    BalasPadam
  34. Macai ni biasalah suke kutuk tok guru habis2an sbb hati panas..Org dah xhirau dah dgn macai2 ni..Biasanya mereka ni terdiri dr org isap rokok,pakai seluar pendek secara terbuka,pakai rantai dan banger,pakai capped..mereka nak kata pun terserahlah sbb mereka jahil.Semoga Allah beri mereka kekuatan berubah

    BalasPadam
  35. aq sdeh gn korg smua ni...ni mmg la psl politik,tp
    ade ke islam ajr korg smua untk sling fitnah menfitnah,kata mengata satu makhluk dgn makhluk yg lain?ckp ak!kalau iye pn bncikn nik aziz pegi la jmp dye dpn2 ckp n luahkn prasaan yg tbuku dlm aty tu..jgn duk mgumpat,sbb dlm quran mahupun hadis mmg mgatakn dosa besar la mgumpat n tmptnye neraka..ak bkn allah mahulun malaikat,tp sbg org terpelajar dan berpelajaran..ak bkn sokong belah mana2 pihak,tp pikir la dlu sblom nk bwt or lakukan ssuatu..yg duk kata shit la,nik najis la ap smua tu,dosa korg xkn trampun oleh allah slagi korg x g minta maaf kt nik aziz..dosa mgumpat ni xkn d ampunkan oleh allah slagu kte xmx maaf kt org kte ngumpat tu dlu

    BalasPadam
  36. http://www.youtube.com/watch?v=9zfsGbQuF2s
    Nie Pemuda drpd Umno k?
    Bgus tuk Admin

    http://www.youtube.com/watch?v=Z1UUT42gwXw
    Fahamkan Maksud Sebenar
    Tv3 ngan Umno Suke putar belit cerita

    RSe2 bpe ramai yg pegi ceramah TGNA
    https://www.google.com.my/search?hl=ms&safe=off&biw=1024&bih=640&tbm=isch&sa=1&q=gambar+ceramah+pas+di+stadium&oq=gambar+ceramah+pas+di+stadium&gs_l=img.3...66417.76038.0.76241.24.23.1.0.0.0.432.3725.7j7j5j0j3.22.0...0.0...1c.1.9.img.noToCwScXwg#imgrc=OaGkP4bUEnwINM%3A%3B4AgniWzqApio8M%3Bhttp%253A%252F%252Fhazminhamudin.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2012%252F06%252FHimpunan-Hijau-Ke-Putrajaya-2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fhazminhamudin.com%252Fgambar-sekitar-himpunan-hijau-ke-putrajaya-di-stadium-darul-aman%252F%3B640%3B480

    BalasPadam
  37. Ini kali gua nak kasi candu dalam "Nik Najis" punya minuman ni, kemudian kasi dia mabuk...lepas tu kita ikat dia bawak pergi hotel murah kat Golok Thailand sana, amik gambar dia tengah bogel dengan pelacur2 Siam. Itu gambar2 semua kita gantung kat banting area surau2 melayu kat Kota bharu punya daerah..

    YANG BENAR,
    "Saya Bekas Orang Kuat DAP".

    BalasPadam
    Balasan
    1. Say No to be end4/29/2013 06:25:00 PTG

      Kau dgn admin sama perangai. Syaitan yg teguh berdiri di belakang ketua syaitan najib dan kroni. Kau tengok muka najib dgn Nik Aziz pon cukuplah, muka siapa yg dah mcm Israel? Macai ni ramai mat rempit kaki ganja kaki syabu. Tu yg heboh xnak pas perintah xdapat nak menikmati kenikmatan duniawi lepas ni.

      Padam
    2. A reply to "Say No to be end":

      Kamu tu orang PKR bangsat...entah2 sama macam perangai si Anwar ibrahim. Kamu semua minat lubang buntut (lubang tahik) Nik "Najis" ka?

      Padam
  38. dalam keasikan nak PRU niii rmai pula buat dosa BN kutuk PKR.....PKR kutuk BN......haiyoo gemuk laaa si iblis setan minggu nii.....org dah dekat 2 dah mengundi nii buat laaa ceramah agama mengenai kemimpinan rasullah S.A.W kerr psl sahabat baginda kerr baru laa kita dpt aplikasikan bende tuu untuk menjadi yg lebih baik......jahat baik tuuu sume org ade tapi tuhankan ader nanti dia soal laa di akhirat yg baik kita ambil yg buruk tuu kte btulkan tpi xperlu laa smpai nak hina samakan dengan binatang....astaghfirullahalazim

    BalasPadam
  39. A reply to "Say No to be end":

    Kamu tu orang PKR bangsat...entah2 sama macam perangai si Anwar ibrahim. Kamu semua minat lubang buntut (lubang tahik) Nik "Najis" ka?

    BalasPadam
  40. Aku heran nape ramai sgt penyokongg Nik aziz bangang tolol ni.
    ni mesti pernah hisap lubang buntut nik ajis, memasukkan lidah dr lubang dubur hingga sampai ke pangkal usus nik ajis ni. amacam, best dapat rasa tahik dia??

    BalasPadam
  41. eh, x baik ko kata mcm tu...dubur nik ajis dah kerepot tuh...kekkekkehhh

    BalasPadam

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!