8 Januari 2015


Hikayat cinta Zizan Razak dan Emma Maembong yang terlerai baru-baru ini mengejutkan ramai pihak.

Di saat ramai yang menanti tarikh hari bahagia mereka, kebahagiaan yang diharap terus berpanjangan berakhir juga.

Usaha menghubungi Emma beberapa kali sejak pagi tadi hanya berjawab petang ini. Namun Zizan yang dihubungi tidak langsung memberi maklum balas.


Ikuti komen Emma mengenai perpisahannya dengan Zizan. Mereka menjalinkan cinta sejak dua tahun lalu.

"Saya reda dengan apa yang terjadi. Keluarga saya sendiri tidak tahu mengenai berita ini dan mungkin hanya tahu melalui berita yang dikeluarkan wartawan saja.

"Mungkin selama ini orang melihat kami sebagai pasangan yang 'sweet' tetapi mereka tak tahu apa yang saya lalui.

"Jika asyik berendam air mata saja buat apa diteruskan hubungan ini. Sampai bila saya nak makan hati," kata Emma.

Menurut Emma, hubungan beliau dengan Zizan sudah lama goyang. Cuma baru-baru ini saja beliau nekad membulatkan keputusan meninggalkan Zizan.

Muat turun klip lagu Kelly Clarkson berjudul Already Gone di laman Instagram miliknya jelas membuktikan apa yang diharap tidak berkesudahan dengan baik.

"Saya tak benci atau mahu memusuhi Zizan. Malah saya akan terus menyokongnya sebagai kawan. Mungkin perpisahan ini akan ada yang menyalahkan saya sebagai punca. Terpulang. Ada benda yang saya sudah tidak mampu lagi bertoleransi dengannya

"Tak apalah orang tak tahu apa yang saya lalui. Biarlah. Dunia seni ini pun kecil dan pusing pusing akan jumpa dia juga," katanya.

Emma juga menyangkal jika ada yang menuduh dia sudah mengikis duit Zizan dan kemudian tergamak meninggalkan lelaki itu

"Saya berani bersumpah selama kenal dia, saya tak pernah guna atau kikis duit dia. Saya sendiri bekerja dan ada pendapatan. Kalau dari awal saya nak kikis duit orang lebih baik saya cari lelaki yang lebih kaya.

"Tapi saya cintai dia selama ini ikhlas dan pada satu tahap saya sudah tak mampu bertahan lagi dengan sikapnya;" katanya.
0 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

0 Komen:

Catat Ulasan

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!