17 April 2015


Ireland – Seorang wanita di sini berjaya menjejak 'kembar seiras' dirinya melalui satu kempen yang dilancarkan olehnya dan dua lagi rakan di laman sosial Facebook baru-baru ini.

Wanita tersebut, Niamh Geaney, 26, yang merupakan seorang pelajar dan penyampai televisyen berjaya menemui Karen Branigan, 29, melalui cabaran menjejak kembar asing yang bertujuan mencari sesiapa yang memiliki wajah paling seiras dalam masa 28 hari.

Bagaikan tidak percaya, kedua-dua mereka akhirnya bertemu dalam dunia sebenar apabila Branigan hanya tinggal dalam jarak yang mengambil masa satu jam sahaja dari tempat tinggal Geaney.

"Saya sangat gementar untuk bertemu dan berinteraksi dengan seseorang yang memiliki wajah serupa dengan saya," ujar Geaney yang mempunyai dua adik-beradik perempuan.

Branigan pula yang memiliki lima adik-beradik perempuan dan seorang adik lelaki memberitahu, tiada antara ahli keluarganya yang memiliki wajah begitu iras seperti mereka berdua.

Sejak pertemuan itu, Geaney dan Branigan yang kedua-duanya masih bujang saling berhubungan antara satu sama lain melalui Facebook



0 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

0 Komen:

Catat Ulasan

Lazada Malaysia

Blog Serius - Serius Beb!